Extra mile

Extra mile

Vandaag zag ik alle stapeltjes die uitgezocht moesten worden en op de post moeten en ik dacht: “waar ben ik aan begonnen?”

Tegelijkertijd is dit waar ik zo lang naartoe heb gewerkt, al voor de zomervakantie was ik hiermee bezig en nu is het moment dat ze de deur uitgaan.

Deze podcast gaat over taking the extra mile.

Ben je bereid om net een stapje extra voor je klant te doen?

Haak je af bij 80% want “goed is goed genoeg”?

Of ga je nét dat stapje extra, zodat je klant zich echt gevoeld en gehoord voelt?

Vaak ga ik voor 80%, want ik ben geen perfectionist en wil me niet over de kop werken.

Maar vaker neem ik de Extra Mile en doe ik er nét een schepje bovenop.

Daar waar anderen stoppen, ga ik door.

Daar waar andere doorgaan, stop ik.

In deze podcast hoor je hoe ik die keuzes maak en daag je uit:

Neem jij die Extra Mile voor je klant?

Geef een reactie