Hoe kun je echt een verschil maken met je bedrijf?
Hoe kun je ervoor zorgen dat je opvalt te midden van alle informatie die je op een dag, per uur en zelfs in een minuut te verwerken krijgt?
Waar begin je?
Op welke kanalen zet je welke content?
Hoe manage je dit allemaal?
Vragen die zowel ik zelf als content specialist Dannis Sahetapy vaak krijgen.
De afgelopen tijd spraken we er veel over met elkaar.
Op een gegeven moment kwamen we tot de conclusie: dit wat we bespreken is volgens mij voor heel veel ondernemers en bedrijven relevant.
En dus maakten we de afspraak om afgelopen vrijdag bij elkaar te komen en een microfoon én camera bij ons gesprek te zetten.
Je ontdekt wat de constante is in het maken van goede content.
Welke kanalen op dit moment hot zijn en welke not.
Waarom ondernemers het over het algemeen te ingewikkeld maken en wat je kunt doen om dat te voorkomen.
Wat het verschil is tussen content creëren en documenteren en waarom dat laatste zoveel kansen biedt voor jou.
Dannis zegt: “het kan anders en het kan simpeler”.
En ook: “Alles wat we zouden kunnen doen, hoeven we niet te doen”.
Luister het hele met Dannis Sahetapy gesprek hier:
[fusebox_track_player url=”https://fourwaves.podbean.com/mf/play/dmy33y/Ongewoon_gesprek_met_Content_Specialist_Dannis_Sahetapy.mp3″ title=”Ongewoon gesprek met Content Specialist Dannis Sahetapy” ]
Het bericht Ongewoon gesprek met Content Specialist Dannis Sahetapy verscheen eerst op Four Waves.
Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: RSS